کد خبر: ۸۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۲
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: تمدید محدودیت‌ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری به نظر می‌رسد.

زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری استعلیرضا زالی با اشاره به همجواری استان البرز با تهران، گفت: استان تهران همچنان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز است. به دلیل همجواری استان‌های البرز و تهران، شیوع کرونا در هفته‌های پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، وی افزود: در 24 ساعت گذشته، تعداد بیماران جدید بستری در بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کرونا، در بخش‌های عادی 402 بیمار و در بخش‌های ویژه 133 بیمار است.

زالی ادامه داد: سهم مراجعین جدید سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی با تشخیص کووید 19 که نیاز به بستری داشته‌اند، 8.4 درصد بوده و سهم افرادی که نیاز به بستری در بخش آی‌سی‌یو داشته‌اند نیز 24 درصد گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با هفته گذشته بیانگر این است که مجموعا کاهش هفت‌ درصدی در مبتلایان کرونایی را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از کاهش 11 درصدی در آمار مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی، خبر داد.

وی بر ضرورت استمرار تمدید محدودیت‌های تردد خصوصا در حوزه کارمندی تاکید و تصریح کرد: تمدید محدودیت‌ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری به نظر می‌رسد.

زالی با اشاره به برگزاری آزمون‌های کنکور 99 اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند شهری با همراهی سازمان آتش‌نشانی، آمادگی کامل خود را با هدف اجرای فرآیندهای ضدعفونی مراکز برگزاری آزمون‌ها اعلام کرده‌اند تا سلامت داوطلبان در بالاترین سطح تضمین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: