کد خبر: ۸۶۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
«بیژن زنگنه» امروز در حاشیه مراسم امضای ۱۳ قرارداد نگهداشت و افزایش تولید نفت، گفت: آمریکا ادعا کرده که محموله بنزین ایران را توقیف کرده است اما این در شرایطی است که اگرچه محموله ها از ایران رفته بود اما نه کشتی ها ایرانی بود نه محموله برای ایران بود. محموله، بنزین ایران بود که به مشتری فروخته شده بود.

زنگنه: آمریکا محموله فروخته‌شده ایران را توقیف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، وزیر نفت به ادعای آمریکا مبنی بر توقیف محموله سوختی ایران واکنش نشان داد.

«بیژن زنگنه» امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم امضای ۱۳ قرارداد نگهداشت و افزایش تولید نفت، تاکید کرد: آمریکا ادعا کرده که محموله بنزین ایران را توقیف کرده است اما این در شرایطی است که اگرچه محموله ها از ایران رفته بود اما نه کشتی ها ایرانی بود نه محموله برای ایران بود.

 

وی خاطرنشان کرد: محموله، بنزین ایران بود که به مشتری فروخته شده بود.

زنگنه به اعتراضات از سوی برخی کارگران صنعت نفت اشاره کرد و افزود: یک سری اعتراضات بود که مربوط به پیمانکاران دست دوم نفت می شد. البته باید توجه شود به عنوان وزیر نفت با قدرت می گویم از حقوق کارگران دفاع می کنم.

وزیر نفت با رد شایعه امتیاز به ترکمنستان در دریای خزر بر سر صادرات گاز نیز گفت: «من امتیاز می‌دهم؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: