کد خبر: ۸۶۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۹
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: عامل حریق عمدی مغازه‌ها در روستای آبکنار، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل حریق عمدی در آبکنار بندرانزلیبه گزارش خبرداغ به تقل از  ایسنا: فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: عامل حریق عمدی مغازه‌ها در روستای آبکنار، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت ۱۱۰ مبنی بر حریق چهار باب مغازه در روستای آبکنار شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات انجام شده و بررسی صحنه حادثه، کارگاهان پلیس آگاهی به سرنخ‌هایی از عمدی بودن حریق در این پرونده‌ دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات متهمی ۶۵ ساله شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد در تحقیقات پلیس به آتش زدن یک باب مغازه و سرایت حریق به سه مغازه همجوار به دلیل خصومت شغلی اعتراف کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: این حریق هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: