کد خبر: ۸۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۰
دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۸ کشتی ‌آزاد جهان گفت: چطور لیگ فوتبال خیلی فوری راه افتاد، کشتی که راحت‌تر می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارش را شروع کند.

هادی: به لطف شهرداری تبریز چند سال سابقه بیمه دارم/ لیگ کشتی را راحت‌تر از فوتبال می‌شود برگزار کردبه گزارش خبرداغ، پرویز هادی در گفت‌وگو با  تسنیم با اعلام اینکه اسماعیل پلویی مربی کشتی تهران با گذشت دوره قرنطینه، به تمرینات بازگشته است، اظهار داشت: تمرینات‌مان را زیر نظر این مربی پیگیری می‌کنیم. او از چهارشنبه گذشته به سالن علم و صنعت برگشت. مجددا تست کرونا داد که منفی بود و ناقل هم نیست. خداراشکر وضعیتش عالی است.

وی در مورد اینکه این روزها بحث راه‌اندازی لیگ برتر جدی‌تر از گذشته شده است، تاکید کرد: ان‌شاءالله که زودتر راه بیفتد. ما که منبع درآمدی نداریم و همه هزینه‌های‌مان را از همین لیگ تامین می‌کنیم. همه منتظریم لیگ استارت بخورد. برنامه تیم ملی هم در این صورت بهتر پیش می‌رود. لیگ می‌تواند استارتی باشد که کشتی در کشور راه بیفتد. مسئولان باید جدی‌تر به فکر کشتی باشند. چطور فوتبال خیلی فوری راه افتاد، کشتی که راحت‌تر می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارش را شروع کند. می‌توانند از همه تست کرونا بگیرند و بعد مسابقه برگزار کنند.

 

هادی در پایان گفت: کارمند شهرداری تبریز هستم اما حقوقی که از آنها می‌گیرم آنقدر ناچیز است که اصلا نمی‌توانم رقمش را بگویم. به هرحال چون تمام وقتم را مشغول تمرین و حضور در اردو و مسابقه هستم، حقوقی که از آنها می‌گیرم خیلی کم است. 6،7 سال است که آنجا بیمه هستم. در کشتی که بیمه نشدیم، لااقل از طریق شهرداری تبریز بیمه شده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: