کد خبر: ۸۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۴
دادستان اراک گفت: میزان پیشرفت پروژه به هیچ وجه قابل دفاع نیست و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع فوری و آنی مشکلات موجود توسط پیمانکار ضروری است.

دادستان اراک از روند احداث پروژه بیمارستان ولیعصر اراک انتقاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در بازدید از پروژه در حال احداث بیمارستان ولی عصر اراک که به اتفاق حجت اله درودگر رئیس کل دادگاهای عمومی و انقلاب اراک انجام شد، اظهار کرد:

وی افزود: هدف دستگاه قضا همکاری و کمک به تسریع در اجرای پروژه و بهره برداری از آن است ولی چنانچه پیمانکار یا سایرین به وظایف خود عمل نکنند، وفق قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان بیان کرد: پیشرفت پروژه رضایت بخش و مطلوب نیست و نیاز به فعالیت موثر از ناحیه پیمانکار و نظارت مستمر کارفرما دارد و این در حالی است که این پروژه با کمتر از یک چهارم نیروی انسانی مورد نیاز فعال است.

وی در پایان گفت: حفظ حقوق عامه و بیت المال خط قرمز دستگاه قضایی است و در راستای اجرای آن با هیچ فرد و گروهی مماشات نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: