کد خبر: ۸۶۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۳۲۹
با اخراج دانشگر از استقلال، جمع بازیکنانی که تاکنون توسط مجیدی از استقلال کنار گذاشته شده اند، بیشتر شد.

مجیدی، دست به اخراج‌ترین سرمربی لیگبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: حاشیه های پیش آمده در رختکن استقلال پس از دیدار با پیکان، دامن این تیم را گرفت و محمد دانشگر مدافع آبی پوشان با تصمیم فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد.

در نیمه شب گذشته بود که محمد دانشگر با انتشار یک استوری که مشخص نبود مخاطب او کادرفنی استقلال است یا اشخاص دیگری، آنها را اهل کوفه خطاب کرده بود و با تگ کردن روزبه چشمی و داریوش شجاعیان، اعلام کرده بود که بخاطر آنها در این چند بازی حاضر شده است.

بالاخره سکوت استقلالی ها پس از 12 ساعت شکسته شد و بنابر اعلام رسمی این باشگاه و با دستور فرهاد مجیدی، دانشگر از استقلال اخراج شد. دانشگر پیش از این و چند هفته قبل نیز به دلیل درگیری که در تمرینات با وریا غفوری داشت، از استقلال کنار گذاشته شد که پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه و عذرخواهی از کادرفنی و هم تیمی هایش، به اردوی استقلالی ها بازگشت.

اما این اولین اخراج یکی از بازیکنان استقلال در طول دوران سرمربیگری مجیدی نیست. در فروردین سال گذشته و زمانی که هنوز شفر سرمربی آبی پوشان بود و مجیدی نیز به عنوان دستیار او مشغول به فعالیت بود، مهدی قایدی با دستور مجیدی از استقلال اخراج شد. این بازیکن جوان بعد از آنکه متوجه شد در لیست آبی‌ها برای بازی سایپا حضور ندارد، اقدام به ترک اردو بدون هماهنگی با کادرفنی کرد که این اتفاق موجب شد تا کادرفنی این بازیکن را اخراج کند. این تصمیم از سوی فرهاد مجیدی به مهدی قایدی جوان ابلاغ شد.

پس از اخراج وینفرد شفر از استقلال و انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جایگزین او، سرمربی جوان آبی پوشان در نهم اردیبهشت سال گذشته و در نخستین روز سرمربیگری اش در استقلال، گادوین منشا را از حضور در تمرین این تیم منع کرد. بی انضباطی گادوین منشا در رختکن استقلال پیش از بازی با شهرخودرو که در آن زمان پدیده نام داشت، دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی فرهاد مجیدی اعلام شده بود.

پس از مدتی، منشا به تمرینات استقلال بازگشت اما این پایان کار نبود و 7 روز پس از اخراج منشا، این بار نوبت به طارق همام رسید. صحبت های فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر الدحیل تمام شده بود که سرمربی جوان آبی ها صحبت های مدیر رسانه ای تیم را قطع کرد و از خبرنگاران حاضر در نشست فرصت خواست تا نکته ای را به آنها انتقال دهد. مجیدی حرف هایش را برای بیان این نکته اینگونه آغاز کرد: «فقط می‌خواستم به یک نکته اشاره کنم. ابتدا از هواداران استقلال معذرت خواهی می کنم و ممنونم که به استادیوم آمدند. من چهار پنج سال در باشگاه استقلال نیستم و واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی در باشگاه رخ داده که یک بازیکن پس از اعلام اسامی به خودش اجازه می‌دهد که بگوید من نمی خواهم بازی کنم. اصلا برای من قابل هضم نیست و من حتی یک بار هم در طول دوران حضورم در استقلال چنین چیزی ندیده ام. خیلی بازیکنان بزرگ تر در استقلال بوده اند.»

مجیدی که ناراحتی زیاد از رفتار طارق داشت، حرف هایش را ادامه داد و گفت: «همینجا اعلام می کنم تا زمانی که من در استقلال باشم، آقای طارق همام جایی در استقلال ندارد. چگونه این بازیکن به خودش جرأت می‌دهد در جلسه فنی وقتی ترکیب اعلام می‌شود و در ترکیب اصلی نیست، بگوید به خانه می‌روم. چنین چیزی را تا به حال ندیده بودم. در طول دوران حضورم در استقلال یک بار به خودم اجازه نداده بودم به مربی‌ام چنین چیزی بگویم.»

امسال و پس از حضور مجیدی به عنوان جایگزین استراماچونی، از این اتفاقات در استقلال کمتر شاهد بودیم. البته در ابتدای مرداد ماه و قبل از دیدار با نساجی، پس از اخراج موقت دانشگر، بلبلی و مرادی نیز موقتا از استقلال اخراج شدند. هر چند این مسئله به صورت رسمی اعلام نشد اما گفته می شد اعتراض هر ۲ بازیکن بابت بازی نکردن در مسابقات باعث شده بود تا فرهاد مجیدی نام مرادی و بلبلی را همچون دانشگر از لیست دیدار با نساجی خط بزند. البته این دو نیز همچون دانشگر به تمرینات تیم بازگشتند.

اما این بار و پس از حاشیه های پیش آمده در رختکن استقلال پس از دیدار با پیکان و جاماندن دانشگر از اتوبوس تیم و انتشار استوری شبانه توسط این بازیکن، دیگر طاقت مجیدی طاق شد و دستور داد که محمد دانشگر دیگر جایی در تیمش نداشته باشد. با توجه به اتمام قرارداد دانشگر با استقلال در انتهای فصل، جدایی او از جمع آبی پوشان قطعی بنظر می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: