کد خبر: ۸۶۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۲
سردار آزمون در دو رده‌بندی جداگانه گلزنان تاریخ لیگ برتر فوتبال روسیه صعود کرد.

 

به گزارش خبرداغ و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سردار آزمون با به ثمر رساندن شصتمین گلش در بازی شب گذشته برابر روستوف از کوئینسی پرومس عبور کرد و در رده چهارم برترین گلزنان خارجی لیگ برتر فوتبال روسیه جای گرفت.

در این رده‌بندی باگنر لاف با 85 گل زده در 169 بازی در فصول 2016 - 2013 رتبه نخست را در اختیار دارد. دانی با 68 گل در 270 بازی در فصول 2017 - 2005 دوم است. دومبیا با آمار 66 گل زده در  108 بازی در جایگاه سوم قرار گرفت. سردار آزمون با به ثمر رساندن 60 گل در 171 بازی در فصول 2013 تاکنون رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

سردار آزمون ,

همچنین سردار آزمون در جمع 30 گلزن شاخص تاریخ لیگ برتر روسیه قرار گرفت. این مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ رتبه 29 این رده‌بندی را در اختیار دارد. اولگ برتنیکوف با 143 گل زده در 274 بازی بهترین گلزن این رقابت‌هاست.

سردار آزمون ,

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: