کد خبر: ۸۶۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
نگاهداری خبر داد؛
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه با ریاست مجلس خبر داد.

دیدار ظریف و معاونانش با قالیباف/ پیشنهاد تشکیل وزارت امور خارجه و تجارت بین‌المللبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بابک نگاهدرای با بیان این‌که وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه با ریاست مجلس دیدار کردند، گفت: در این دیدار ضمن تبادل نظر در خصوص اهم موضوعات سیاست خارجه اعم از شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در تمدید تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران و تحولات لبنان در شرایط کنونی، بر لزوم وفاق ملی بیشتر در ایام پیش‌رو برای تقویت مقاومت فعال و عبور از تحریم و فشار حداکثری آمریکا تاکید شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار ضمن تبیین اهمیت ایجاد تمرکز و انسجام در حوزه تجارت خارجی، پیشنهاد شکل‌گیری وزارت امور خارجه و تجارت بین الملل از سوی دکتر قالیباف ارائه گردید و آمادگی مجلس برای بررسی و در دستورکار قراردادن این موضوع مطرح شد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تبدیل رویکرد مدیریتی وزارت امور خارجه از سیاسی-امنیتی به اقتصادی سیاسی را فراز دیگری از مباحث مطرح شده از سوی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و توجه به بهره‌مندی از ظرفیت‌های دیپلماسی در شرق آسیا و آمادگی مجلس برای فعال‌سازی دیپلماسی پارلمانی خود در عرصه اقتصاد بین الملل را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بیان نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: