کد خبر: ۸۶۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
در بیانیه مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل آمده است: انتظار می‌رود اعضای شورا با ایستادگی در مقابل اقدام غیرقانونی و سوء قصد آمریکا، ثابت کنند این نهاد توانایی دارد از برجامی که خود تأیید کرده است، حمایت کند.

بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل: انتظار می‌رود اعضای شورا ثابت کنند این نهاد توانایی دارد از برجامی که خود تأیید کرده است، حمایت کنددر بیانیه مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل تاکید شده اس انتظار می‌رود اعضای شورا با ایستادگی در مقابل اقدام غیرقانونی و سوء قصد آمریکا، از برجام حمایت کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما، در بیانیه مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل آمده است: انتظار می‌رود اعضای شورا با ایستادگی در مقابل اقدام غیرقانونی و سوء قصد آمریکا، ثابت کنند این نهاد توانایی دارد از برجامی که خود تأیید کرده است، حمایت کند.

در این بیانیه مطبوعاتی تاکید شده است: آمریکا برای جلب اعتیاد عمیق خود به اعمال تحریم و توجیه رفتار غیرمسئولانه اش در شورا، ایران را به ایجاد بی ثباتی در منطقه متهم می‌کند، در حالی که این آمریکا است که سیاست‌های دخالت آمیز، رفتار‌های مخرب، سیاست‌های تفرقه انگیزانه و تجزیه طلبانه و اشتهای غیرقابل تحمل برای صادرات سلاح‌های کشنده به کشور‌های منطقه دارد.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل، همچنین حضور تعداد زیادی از نیرو‌های این کشور در خاورمیانه از دلایل اساسی بی ثباتی، ناامنی و رنج انسان‌ها در این منطقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: