کد خبر: ۸۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۸۰
در تماس تلفنی دریادار سیاری با نمکی مطرح شد؛
معاون هماهنگ کننده ارتش در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی ارتش را برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور کمک در برگزاری کنکور سراسری اعلام کرد.

آمادگی ارتش برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور برگزاری کنکور سراسریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنا بر تدبیر فرمانده کل ارتش، همان طور که روز گذشته هم در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح اعلام کردیم، آمادگی داریم برای تسهیل در برگزاری کنکور سراسری، فضاهای پادگانی خود را در سراسر جغرافیای کشور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم تا از فشردگی جمعیت جلوگیری شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط به وجود آمده و در راستای رعایت هر چه مطلوب‌تر پروتکل‌های بهداشتی آمادگی واگذاری مکان‌های عمومی شامل ورزشگاه‌ها، مساجد و سالن‌های بزرگ برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

وی افزود: علاوه بر مکان‌های عمومی، فضای مراکز آموزشی آجا به ویژه شش دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند زیستی ارتش از ابتدای شروع بیماری کرونا در زمینه های مختلف بهداشتی درمانی و تولید مواد ضد عفونی و ماسک در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بوده و تا پایان عادی شدن وضعیت آماده کمک‌رسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن قدردانی از ارتش گفت: در صورت اعلام نیاز وزارت علوم، از ظرفیت‌های ارتش در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
خدا را خوش نمی آید انقدر با اعصاب بچه ها بازی می کنید اکنون در تمامی سایت ها زمان کنکور را آخر شهریور اعلام کرده یعنی در این کشور هیچ کس سر حرفش نیست
دیشب زیر نویس کردید لغو وحالا نظرتان عوض شد در عرض چند ساعت
اینگونه برای کشور و سلامت مردم تصمیم می گیرید
با شروع مسافرت ها و دورهمی ها که تداخل با مراسم های مذهبی را دارد هوای گرم در مناطق گرمسیر
افزایش تقلب و لو رفتن سوالات
در اخر شهریور آنفلانزا و سرما خوردگی هنوز شروع نشده و از مسافرت ها جلو گیری می شد به سیستم سرمایشی نیازی نبود و حتی صحبت هایی در مورد واکسن نیز شده بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: