کد خبر: ۸۶۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن روز 22 مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

پیام دکتر مونسان به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمیبه‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیام علی‌اصغر مونسان آمده است:

«بی تردید، جامعه توسعه یافته محصول مشارکت آگاهانه، هدفمند و مطالبه‌گر اقشار مختلف مردم در عرصه‌های گوناگون، به‌ویژه اجتماعی است. نام‌گذاری یک روز به ‌نام تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گامی برای قدردانی از همراهی افراد نیک‌اندیش و داوطلب است. 22 مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به تمام فرهیختگان این عرصه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همکاری متقابل و تعامل سازنده، زمینه برای نقش‌آفرینی افزون‌تر سمن‌ها و مشارکت مردم در پیشبرد امور، بیش از پیش فراهم شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: