کد خبر: ۸۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
طی نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس رسیده این باشگاه فقط تا روز جمعه فرصت دارد با برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش تسویه حساب نهایی داشته باشند.

فرصت سرخ‌ها فقط تا جمعه است!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فیفا به تازگی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است مسئولان این باشگاه تنها تا روز جمعه برای تسویه حساب نهایی با برانکو و دستیارانش مهلت دارند و پس از این زمان، محرومیت‌های قانونی در خصوص این باشگاه اعمال خواهد شد.

 

این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود مدیران باشگاه با پرداخت بخشی از مطالبات برانکو، حداقل یک ماه فرجه زمانی دارد تا بقیه بدهی خود را به کادر فنی سابق این تیم پرداخت کنند اما نامه اخیر فیفا که گفته می‌شود رونوشت آن برای فدراسیون فوتبال هم ارسال شده، این مساله را رد کرد تا پرسپولیس در آستانه محرومیت دیگری قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: