کد خبر: ۸۶۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۰۰
برایان هوک:
نماینده مستعفی وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، سیاست‌های رئیس‌جمهوری ایالات متحده در قبال تهران را فوق‌العاده توصیف کرد.

ترامپ در دور دوم ریاست‌جمهوری به سیاست‌های فعلی خود علیه ایران ادامه می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از نیوزمکس، «برایان هوک» نماینده مستعفی وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده در قبال تهران را فوق‌العاده توصیف کرد.

وی در این‌باره گفت که ترامپ سیاست‌های فوق‌العاده‌ای را برای مقابله با تهران در پیش گرفت.

هوک با دفاع از سیاست فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران، افزود که ترامپ در دور دوم ریاست‌جمهوری خود نیز سیاست‌های مشابهی در قبال ایران در پیش خواهد گرفت.

این مقام سابق آمریکایی که در حال انتقال به بخش خصوصی است و کشورش از هیچ اقدامی برای اعمال فشار علیه ایران فروگذار نکرده است، گفت که نسبت به آینده روابط دو کشور خوش‌بین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: