کد خبر: ۸۶۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۶۲
مربی پرسپولیس گفت: من اگر در حال حاضر سرمربی تیم ملی بودم، حتماً سیدجلال را دعوت می‌کردم، چون او بسیار آماده است و می‌تواند به تیم ملی در راه جام جهانی کمک کند.

باقری: اگر سرمربی تیم ملی بودم، سیدجلال را دعوت می‌کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، خیلی‌ها معتقدند حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس یکی از عوامل موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم است. باقری که در این چند فصل دستیار مربیان مختلفی از جمله برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی بوده، این روز‌ها به غیر از مربیگری حضور فعالی در فضای مجازی دارد و کار‌های تبلیغاتی انجام می‌دهد.

کریم که همراه دوست و همبازی قدیمی‌اش خداداد عزیزی در اینستاگرام فعالیت‌های تبلیغاتی می‌کند، مهمان‌های فوتبالی زیادی دعوت می‌کند که آخرین آن‌ها سیدجلال حسینی، کاپیتان پرافتخار سرخپوشان بود که به تازگی هشتمین قهرمانی لیگ برتر را همراه پرسپولیس کسب کرد.

در برنامه یک‌شنبه شب کریم و خداداد در مورد مسائل مختلفی با سیدجلال حرف زدند و وقتی بحث به خداحافظی سیدجلال از تیم ملی کشیده شد، هم خداداد و هم کریم معتقد بودند حق حسینی بود که همراه تیم ملی به جام جهانی روسیه می‌رفت.

باقری همچنین با اشاره به توانایی‌های فنی و آمادگی بالای کاپیتان پرسپولیس در این تیم گفت: «من اگر در حال حاضر سرمربی تیم ملی بودم، حتماً سیدجلال را دعوت می‌کردم، چون او بسیار آماده است و می‌تواند به تیم ملی در راه جام جهانی کمک کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: