کد خبر: ۸۶۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۱
مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه در روز سه‌شنبه (۲۱ مرداد) خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۱ مرداد ۹۹ / تردد در جاده‌های شمالی روان استبه گزارش خبرداغ، مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه در روز سه‌شنبه (۲۱ مرداد) خبر داد.

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل‌و نقل جاده‌ای درشبانه ‌روز گذشته،براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۲۶ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل هشت درصد کاهش رفت و آمد رخ داد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۳ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این زمان، می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت به شکل رفت و برگشت است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر می‌دهد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: