کد خبر: ۸۶۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۱
عملیات چند ساعته مدیریت بحران آتش سوزی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری کیش، با حضور و همراهی شماری از مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

حضور پر رنگ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در عملیات مهار آتش سوزی پردیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، از دقایق نخست این رخداد با دستور مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش؛ یکی از معاونان و شماری از مديران سازمان و شركت هاي تابعه، در محل آتش سوزي حاضر و هر یک به فراخوان وظایف بخش تخصصی خود در تسریع امور و خاموش کردن شعله های مهیب آتش نقش آفرین شدند.

ابوالفضل طيبي مدير عامل شركت عمران آب و خدمات، تيم هاي آتشنشاني ٣ ايستگاه مستقر در كيش، اورژانس و کادر درمانی بیمارستان کیش، هلال احمر جزیره، سعيد پورعلي معاون فرهنگي اجتماعي به نمايندگي از سوی مدیر عامل سازمان، علي عرب مديرعامل شركت بنادر و فرودگاههای کیش همراه با گروه ایمنی زمینی فرودگاه و متولیان بخش های دیگری از سازمان به دستور مستقيم دکتر غلامحسين مظفري مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش براي اطفاء و مهار حريق در محل حادثه حضور یافتند و تا پایان عملیات در محدوده بازار حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كيش، فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس آگاهی نيز در تمامی مراحل اطفا حریق حضور موثر داشتند.

آتش سوزی بازار پردیس یک، صبح امروز از ساعت 7 و 55 دقیقه آغاز و با تلاش آتش نشانان و سایر امدادگران جزیره، ساعت ١٢ ظهر اطفاء و مهار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: