کد خبر: ۸۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۸۳
کمیته حسابداری ‌فیفا از دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات مربیان پیشین پرسپولیس از دارایی‌های باشگاه در فیفا خبر داد.

آمادگی کمیته حسابداری فیفا برای پرداخت بدهی برانکو و دستیارانشبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت پرسپولیس ، کمیته حسابداری ‌فیفا از دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات مربیان پیشین پرسپولیس از دارایی‌های باشگاه در فیفا خبر داد.

 

با اعلام امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه، کمیته حسابداری ‌فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات زلاتکو ایوانکویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی‌های باشگاه نزد فیفا را اعلام کرد.

 

در این نامه آمده است؛ کمیته مالی فیفا درخصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌شود، انجام خواهد شد.

 

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد. باشگاه همچنین رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: