کد خبر: ۸۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۸
مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش از برخورد با خودروهای حامل گردشگران که خارج از مسیرهای تعریف شده حرکت و توقف کنند خبر داد.

تعیین ۳ مسیر برای حرکت تورهای گردشگری در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش علی ابراهیمی معینی با بیان این مطلب گفت: سه مسیر برای تور گردشگری دور جزیره در نظر گرفته شده که شامل تمامی مراکز گردشگری سطح جزیره است و خودرو های تور باید در مسیرهای تعریف شده حرکت و در نقاط گردشگری مشخص شده مسیر توقف کنند، در غیر این صورت با همکاری مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری به پارکینگ منتقل می شوند.

علی ابراهیمی معینی همچنین عنوان کرد: تمامی خودروهای تور علاوه بر رعایت قوانین رفت و آمد، موظف به رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت حفظ سلامت خود و گردشگران هستند.

لازم به ذکر است 145 آژانس مسافرتی و گردشگری در کیش فعال هستند که با اخذ مجوزهای لازم می توانند تور گشت دور جزیره برگزار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: