کد خبر: ۸۶۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۴۶۴۴
سرهنگ حسین رمضانی از سوی سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به سمت معاون اجرائی پلیس راهور ناجا منصوب گردید.

سرهنگ رمضانی معاون اجرائی پلیس راهور ناجا شدبنا به پیشنهاد سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا باتوجه به جوانگرایی، تخصص، دانش فنی، توانایی، مسئولیت پذیری با حکم سردار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی سرهنگ حسین رمضانی به عنوان معاون اجرائی پلیس راهور ناجا منصوب گردید.
به گزارش سرویس انتظامی خبرداغ، در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توجه به لیاقت، شایستگی، سوابق درخشان و اقدامات تاثیر گذار در تاسیس ، رشد و تعالی پلیس فتا ناجا و همچنین ایجاد تحول نوین سیستماتیک در ارتقاء بازرسی پلیس راهور و افزایش رضایتمندی هموطنان در زمان تصدی ایشان در بازرسی راهور ناجا، شاهد پویایی، تحرک و تحول سیستمی و هوشمند سازی بیشتر پلیس راهور ناجا و خدمت رسانی موثر تر به هموطنان باشیم.

سرهنگ رمضانی از جمله نیروهای متخصص و افسران خوشنام نیروی انتظامی با تحصیلات عالیه در مقطع دکترا هستند که در تمامی سمت های پیشین دارای سوابق و عملکردی درخشان با نگاه سیستماتیک به امور می باشند و از ایشان همواره به عنوان نیروی توانمند در بهره گیری از فناوآوری های نوین یاد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: