کد خبر: ۸۶۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
با استعفای هوک،
برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران و یکی از معدود مقامات امنیت ملی که از بحران تیم سیاست خارجی در دوران ترامپ جان سالم به در برده بود، قصد دارد روز پنج شنبه استعفای خود را اعلام کند.

الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می شودنیویورک تایمز نوشت: برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران و یکی از معدود مقامات امنیت ملی که از بحران تیم سیاست خارجی در دوران ترامپ جان سالم به در برده بود، قصد دارد روز پنج شنبه استعفای خود را اعلام کند.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ نیویورک تایمز خروج هوک از دولت ترامپ را پایانی بر آخرین فرصت های حل دیپلماتیک تنش ها با ایران پیش از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ، عنوان کرد.

در طول 4 سال گذشته، هوک به نماد تحریم های آمریکا علیه ایران تبدیل شده است.

هوک قرار است جای خود را به الیوت آبرامز، محافظه کار کهنه کار در حوزه سیاست خارجی و ضد ایران که هم اکنون نماینده ویژه در امور ونزوئلاست، بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: