کد خبر: ۸۵۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
کاپیتان اسبق شهر خودرو گفت: شهر خودرو اگر می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند محکوم به شکست دادن استقلال در خانه است.

ناصحی: شهر خودرو سهمیه می‌خواهد باید استقلال را ببردبه گزارش خبرداغ ، «رضا ناصحی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهر خودرو تیم دونده‌ای است که در خانه انگیزه‌های زیادی برای شکست دادن استقلال دارد.

وی افزود: شهر خودرو در این فصل یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی بود اما به خاطر اتفاقات و شرایطی که برایش پیش آمد امتیازات حساسی را از دست داد تا از کورس عقب بماند.

بازیکن اسبق شهر خودرو خاطرنشان کرد: شهر خودرو با حضور سهراب بختیاری زاده انگیزه‌های زیادی پیدا کرده است و امیدوارم او بتواند در این هفته‌های پایانی بردهای ارزشمندی را برای شهر خودرو کسب کند.

ناصحی تصریح کرد: شیخ دیاباته مهاجم خطرناکی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند حریفان را وادار به اشتباه کند و مدافعان شهر خودرو باید اجازه کوچک‌ترین موقعیت را به این بازیکن ندهند.

وی تاکید کرد:خط هافبک دو تیم نقش تعیین کننده‌ای در این بازی خواهند داشت و می‌توانند برنده بازی را مشخص کنند.

کاپیتان اسبق شهر خودرو در پایان گفت: شهر خودرو اگر می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند محکوم به شکست دادن استقلال در خانه است.


منبع خبر : ایرنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: