کد خبر: ۸۵۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه اینستاگرامش نوشت: راحت‌ترین تصمیم، حذف صورت مساله نیست. بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می‌شود که امسال با برنامه‌ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده‌اند.

تعویق یا برگزار نشدن کنکور اجحاف در حق بسیاری داوطلبان امسال استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «محمود واعظی» رییس دفتر رییس‌جمهور روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ۹۹ در حساب کاربری اینستاگرام خودش نوشت: وقتی رهبر معظم انقلاب در گفتار و عمل نشان می‌دهند که به نظرات ستاد ملی کرونا عمل می‌کنند، شایسته است تصمیمات این ستاد برای همه ما در همه زمینه‌ها فصل‌الخطاب باشد.

وی اظهار داشت: دولت از همان آغاز پاندمی کرونا، نشان داد که خط قرمز دولت، سلامت مردم و فرزندان کشور است. تعطیلی مهدهای کودک، لغو حضور فیزیکی در مدارس و دانشگاه‌ها و تلاش برای تداوم و آموزش به صورت مجازی، مدیریت حضور مردم در مساجد و همه و همه از این حساسیت حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: 

وزیر علوم: بازرسان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد نظارت دارند

 

واعظی افزود: اما همیشه هم بهترین تصمیم، راحت‌ترین تصمیم یعنی حذف صورت مساله نیست. بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می‌شود که امسال با برنامه‌ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده‌اند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: