کد خبر: ۸۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۴
دادگستری کل استان اصفهان از اجرای یک حکم «قصاص» در رابطه با اعتراضات دی ماه ۹۶ خبر داد.

دادگستری اصفهان: حکم «قصاص» مصطفی صالحی، از محکومان حوادث دی ماه ۹۶ اجرا شد / او یک پاسدار را با گلوله به قتل رسانده بود / حکم، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمددادگستری کل استان اصفهان از اجرای یک حکم «قصاص» در رابطه با اعتراضات دی ماه ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان اعلام کرد: «بامداد امروز حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه سال ۱۳۹۶ پاسدار شهید شاه سنایی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد.

این حکم پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان و تأیید دیوانعالی کشور و طی سایر تشریفات قانونی صبح امروز اجرا شد.»

بیشتر بخوانید: 

روحانی: هفته آینده یک گشایشی در اقتصاد کشور به وجود خواهد آمد / تا به صندوق انتخابات احترام می‌گذاریم، هیچ قدرتی به ما صدمه نمی‌زند / در میدان جنگ زخم بر بدن ما نشسته؛ دردآور است که افراد داخل کشور به نیروی خودی لبخند زده و بگویند دست خونی خود را نگاه کن

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: