کد خبر: ۸۵۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۶
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر تاکید کرد که خودش و تیمش به ماندن در لیگ برتر امیدوار هستند و باید سه بازی باقی‌مانده را با برد پشت‌سر بگذارند.


پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم/ در فوتبال غیر ممکن وجود نداردبه گزارش خبرداغ ، مهدی پاشازاده در گفت وگو با تسنیم، در خصوص برد شاهین برابر پارس‌جنوبی و زنده شدن امیدهای این تیم برای ماندن در لیگ برتر گفت: شرایط این بازی طوری بود که هیچ نتیجه‌ای جز برد نمی‌توانست تیم ما را راضی کند. ما در طول هفته برای رسیدن به این برد خیلی تلاش کردیم و تمرینات خوبی را هم بر اساس نقاط ضعف و قوت پارس‌جنوبی و همچنین شیوه بازی خودمان انجام دادیم. بچه‌ها هم همدل شدند تا این بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. از اینکه آنها شجاعانه و با تفکر فوتبال بازی کردند خوشحالم و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا شاهین امسال با کسب نتایج ضعیف در انتهای جدول قرار دارد؟» عنوان کرد: من که از اول اینجا نبودم ولی مسئله مهم این است که تیم پرقدرتی در ابتدای فصل بسته نشد، در ضمن مشکل امکانات، نیروی انسانی و برخی مشکلات دیگر هم وجود دارد. وقتی تیم در اینجای جدول قرار دارد یعنی خیلی از کارها درست انجام نشده است ولی دیگر صحبت در مورد گذشته هیچ فایده‌ای ندارد. ما باید به آینده نگاه کنیم و سه بازی حساسی که در پیش داریم.

پاشازاده در خصوص شانس ماندن تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم و در حال حاضر فاصله ما با تیم چهاردهم جدول چهار امتیاز است. ما فقط یک راه داریم، اینکه سه بازی پایانی را ببریم و منتظر نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. کارمان سخت است ولی برای ماندن در لیگ امیدوار هستیم، در فوتبال اصلا غیر ممکن وجود ندارد و باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. امیدوارم در سه بازی پایانی به بهترین شکل نتیجه بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: