کد خبر: ۸۵۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از بارش پراکنده باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل و گلستان و تردد روان در جاده های منتهی به استان‌های شمالی خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۵ مرداد ۹۹ / تردد در جاده‌های شمالی روان استبه گزارش خبرداغ، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از بارش پراکنده باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل و گلستان و تردد روان در جاده های منتهی به استان‌های شمالی خبر داد.

به گزارش صبح چهارشنبه از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای درشبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و۲۴۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۹ درصد افزایش تردد رخ داده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: 

سخنگوی وزارت بهداشت: مسافران منشا ۲۰ تا ۳۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در گیلان هستند

 

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می دهد.

همچنین محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: