کد خبر: ۸۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۳۵۸
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در هفته ولایت مقرر شده افراد تا پایان مرداد ماه به منظور پرداخت قسطی جرایم با هر مبلغی که باشد مراجعه کرده و در طول یک سال، همه جرایم خود را بپردازند.

فرصت یکساله پرداخت جرایم رانندگی بصورت اقساطیرئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در هفته ولایت مقرر شده افراد تا پایان مرداد ماه به منظور پرداخت قسطی جرایم با هر مبلغی که باشد مراجعه کرده و در طول یک سال، همه جرایم خود را بپردازند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر روز سه شنبه در نشست خبری افزود: مردم برای رفع توقیف وسائل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به راهنمایی و رانندگی محل مراجعه کرده و برگه سبز خود را ممهور به مهر پلیس کنند.
وی ادامه داد: جرایم راهنمایی و رانندگی به صورت پیش پرداخت در طول یک سال قابل پرداخت خواهد بود تا بعد از یک سال سند خودرو از رهن پلیس خارج شود.
رییس پلیس راهور ادامه داد: همچنین در مورد افرادی که برای صدور کارت و سند سبز خودروها باید وسلیه نقلیه خود را برای بازدید می آوردند، مقرر شد تا در هفته ولایت بازدید از خودروها حذف شود و افرادی که کارت یا سند خودروی خود را گم کرده اند نیز احتیاج به بازدید خودرو ندارند.
وی به نوبت دهی اینترنتی مراکز شماره گذاری اشاره کرد و گفت: نوبت دهی اینترنی در مراکز شماره گذاری روز یکشنبه هفته آینده در دو مرکز تهران و نیز ظرف دو هفته در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

سردار هادیانفر از شهروندان خواست برای ترخیص خودرو به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و برای تقسیط جرایم به پلیس راهور مراجعه کنند.
به گفته وی، کاهش زمان توقف وسیله نقلیه نیز ابلاغ شده است.

سردار هادیانفر به بخشودگی توقیف دفترچه کار رانندگان حمل و نقل عمومی اشاره کرده که با ارائه تعهد به آنها تحویل داده می شود و شماره گذاری وسائل کشاوزی نیز به زودی اجرا شود.
رئیس پلیس راهور گفت: ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و رسیدگی به کمیسیون ماده ۵ نیز به اعتراضات از یک جلسه به سه جلسه افزایش می یابد.

از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنید
سردار هادیانفر با اشاره به روزهای کرونایی گفت: به مردم توصیه می شود با توجه به شرایط بیماری کرونا که زنجیره اش در کشور ادامه دارد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند این در حالیست که ۷۰ درصد تردد افزایش یافته و برداشتن طرح ترافیک نیز منجر به بی نظمی در سطح شهر شده است.
وی ادامه داد: مردم در بحث پرهیز ار سفرهای درون و برون شهری در وضعیت کرونا دقت داشته باشند و میزان سفرهای خود را به حداقل برسانند.
سردار هادیانفر گفت: برای مراجعه مردم به مراکز شماره گذاری نیز تلاش داریم تا روز یکشنبه هفته آینده نوبت دهی اینترنتی در دو مرکز تهران اجرا تا از حضورمردم در این مراکز جلوگیری شود.
رئیس پلیس راهور گفت: در شرایط کنونی افرادی که وکالت نامه برای نقل و انتقال خودرو می گیرند و وکالت نامه چند روزه را چند ماهه بگیرند از سوی دیگر ضرورتی ندارد ۵ با ۶ صبح به این مراکز مراجعه کنند زیرا از ساعت ۱۳ این مراکز خلوت است و از سوی دیگر ساعت کار مراکز از ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته و قرار شده افرادی که تا ساعت ۱۶ وارد مراکز شماره گذاری شده اند حتما کار آنها در همان روز پایان یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: