کد خبر: ۸۵۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۵
مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام بارندگی در جاده‌های شمالی، از ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی به سمت تهران خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۴ مرداد ۹۹ / مسیر‌های ورودی به سمت تهران پر ترافیک استبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام بارندگی در جاده‌های شمالی، از ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی به سمت تهران خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزارو ٢٧١ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا۲۰ و کمترین تردد بین ساعت۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد.

محورهای چالوس ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد و در ادامه ترافیک نیمه سنگینی در محدوده ایران خودرو گزارش شده است.

ترافیک درمحور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز سنگین است.

آخرین وضعیت جوی از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران و تهران خبر می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: