کد خبر: ۸۵۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۹۲۷
ضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش، گفت: رفع اینگونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است و ضرورت دارد تا در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون بازنگری صورت گیرد.

ضرورت بازنگری در فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، عضو هیئت رییسه مجلس: درباره میزان فاصله حقوق شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش بازنگری شود
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با میزان، گفت: این روز‌ها عموم جامعه به ویژه فرهنگیان کشور از گرانی و تورم حاکم بر جامعه رنج می‌برند.

وی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه ایجاد تبعیض بین شاغلین و بازنشستگان در افزایش فاصله حقوقی چه معنایی دارد؟ بیان داشت: در حال حاضر تحمل گرانی برای بازنشستگان آسانتر از تحمل تبعیض و بی عدالتی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وقتی معلمی با حدود ۴ میلیون تومان حقوق بازنشسته شده است ولی می‌بیند شاغل همتراز با خودش بیش از ۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند چه احساسی پیدا می‌کند؟ چرا باید با تصمیم گیری‌های نادرست موج نارضایتی در جامعه ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: 

استخدام ۲۰ هزار معلم از سال تحصیلی آینده

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع اینگونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است و بنده در این زمینه اخیرا تذکری به وزیر آموزش و پرورش داشته ام بنابراین ضرورت دارد تا در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون بازنگری صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
وهمچنین‌دریافتی‌شاغلین‌آپ‌بادیگرکارکنان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: