کد خبر: ۸۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران تاکید کرد: اگر اتفاق جدیدی نیافتد همانطوری که گفتم استفاده منظم از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اسفاده منظم از شیوه نامه و پروتکلهای بهداشتی، باروش متعهدانه مردم و اصناف و مشاغل پیش‌بینی ما این است که ظرف ۱۰ روز آینده با شیب ملایم این سیر نزولی را شاهد باشیم. طبیعتاً هر گونه مداخله از قبیل تجمعات یا فرایندهایی که منجر به تراکم جمعیت شود این آمار را مخدوش خواهد کرد

زالی: در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً یک و نیم درصد کاهش بستری داشتیم / با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی ظرف ۱۰ روز آینده شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا هستیمفرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در جمع خبر نگاران گفت: تعداد بیماران بستری بالغ بر ۶۶۲ بیمار بوده، که اگر ما نسبت به میزان مراجعین سرپایی یعنی کسانی که در قالب دارای علامت یا مضنونین بالینی کرونا به بخش های بهداشت و درمان مراجعه کرده اند، سهم بستری ما عدد ۲.۲ درصد بوده است. و سهم کسانی که در بخش مراقبت های ویژه به عنوان موارد جدید بستری شده‌اند ۱۶ درصد بوده است، یعنی ۱۱۱ نفر از مجموعه کسانی که نیاز به بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بخش مراقبت های ویژه ای بوده اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، وی افزود: از نظر آماری اگر بخواهیم با ۲۴ ساعت گذشته مقایسه کنیم تقریباً یک و نیم درصد ما کاهش بستری داشتیم و نسبت به ترخیص ۲.۲ رشد در وضعیت ترخیص داشتیم.

وی تاکید کرد: اگر اتفاق جدیدی نیافتد همانطوری که گفتم استفاده منظم از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اسفاده منظم از شیوه نامه و پروتکلهای بهداشتی، باروش متعهدانه مردم و اصناف و مشاغل پیش‌بینی ما این است که ظرف ۱۰ روز آینده با شیب ملایم این سیر نزولی را شاهد باشیم. طبیعتاً هر گونه مداخله از قبیل تجمعات یا فرایندهایی که منجر به تراکم جمعیت شود این آمار را مخدوش خواهد کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: