کد خبر: ۸۵۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال از مهدی قایدی مهاجم جوان تیم‌شان خواسته‌اند روی زدن گل دهمش در فصل جاری و عمل به وعده خود حساسیت به خرج ندهد.

درخواست استقلالی‌ها از قایدی: فکر گل دهم نباشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر و وقفه چند ماهه به دلیلی شیوع ویروس کرونا نتوانسته است درخشش گذشته خود را تکرار کند و پایش به گلزنی باز نشده است.

قایدی دربازی مقابل سپاهان و پس از اخراج رضاوند با نظر فرهاد مجیدی از بازی خارج شد و در آغوش سرمربی خود اشک ریخت. پس از این اتفاق و در روزهای گذشته کادر فنی و بازیکنان استقلال از قایدی خواسته‌اند به فکر زدن گل دهم نباشد و فوتبال همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیکنان و کادر فنی به مهاجم‌ جوان تیم‌شان اطمینان خاطر داده‌اند که هواداران از عملکرد او بسیار راضی هستند و اگر خودش را تحت فشار نگذارد، بیشتر می‌تواند مثمرثمر باشد.

قایدی تا پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ۹ گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: