کد خبر: ۸۵۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۳
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا شدت بارش‌ها برای گیلان و مازندران پیش‌بینی شده است و احتمال آب گرفتگی معابر در این دو روز وجود دارد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۳ مرداد ۹۹ / بارش‌ها در گیلان و مازندران شدت می‌گیردبه گزارش خبرداغ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا شدت بارش‌ها برای گیلان و مازندران پیش‌بینی شده است و احتمال آب گرفتگی معابر در این دو روز وجود دارد.

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی اکنون کشور به ایرنا، گفت: امروز هم شاهد رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات البرز هستیم و دما در نیمه شمالی کشور ٤ تا٦ درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: بر این اساس بارندگی‌ها در گیلان و مازندران شدت بیشتری دارد و دریای خزر در این مدن مواج است. هم چنین نسبت به آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب هشدار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. هم چنین در نیمه‌ی شرقی کشور به ویژه زابل وزش شدید باد و گرد و خاک پدیده غالب است.

گودرزی از افزایش دمای هوای پایتخت تا٣٨ درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و بعدازظهر وزش باد و در شب با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: