کد خبر: ۸۵۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۸
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران از تمدید تعطیلی مجدد یک هفته‌ای برخی صنوف پر ریسک به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

پلیس امنیت: تمدید تعطیلی یک هفته‌ای آرایشگاه‌های زنانه و تالارهای پایتختمعاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران از تمدید تعطیلی مجدد یک هفته‌ای برخی صنوف پر ریسک به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

 

به گزارش خبرداغ به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اشاره به مصوبه جدید ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران، اظهار داشت: به علت عدم کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و ادامه دار بودن این روند، به مدت یک هفته دیگر تمام آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی و چایخانه‌ها، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی تعطیل هستند.

وی افزود: تمام مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز دوازدهم مرداد ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی‌های اندیشیده شده بازدید‌های غیر مترقبه از صنوف‌های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: