کد خبر: ۸۵۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۴۳۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای استان تهران به مدت یک هفتهبه گزارش خبرداغ ، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

رضا گل محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تهران از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونای استان تهران کلیه اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده مجددا از امروز به مدت یک هفته دیگر تعطیل شد. البته رشته های انفرادی مشکلی برای فعالیت ندارند و فعالیت آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کماکان ادامه دارد.

وی همچنین از افتتاح ۸ پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها منتظر تعیین زمان از سوی وزیر ورزش و استاندار تهران هستیم تا این ۸ پروژه عمرانی را در نقاط مختلف تهران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کنیم.

گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده حدود ۲۸ هزار نفر شاغل در این اماکن ۴ ماه است به خاطر عدم درآمدزایی حقوقی دریافت نکرده اند و من نگران هستم که تعطیلی طولانی مدت اماکن ورزشی سبب بیکاری این افراد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: