کد خبر: ۸۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۴
فرمانده انتظامی محمودآباد از وقوع حادثه رانندگی با ۲ کشته و یک مصدوم در این شهرستان خبر داد.

سقوط خودرو به کانال آب با 2 کشته و یک مصدومسرهنگ محمود حسین زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی "بیشه کلا"، ماموران پاسگاه انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: در این حادثه که ساعت ۵ بامداد روز گذشته به وقوع پیوست، خودرو سواری لیفان با ۳ سرنشین زن به داخل کانال آب سقوط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در این حادثه، راننده سواری لیفان و سرنشین جلو به علت خفگی در آب کانال جان باختند و سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی محمود آباد، با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تفاوت رانندگی شتابزده با سرعت مطمئن، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است که لازم است رانندگان عزیز ضمن رعایت هشدار های انتظامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: