کد خبر: ۸۵۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۴۱۳
مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازیکنان تیم ما با صلابت تمرین کرده‌اند و اداره آنها برتری در دیدار با سایپا است.

 

مربی ماشین‌سازی: به دنبال سه امتیاز دیدار با سایپا هستیم/ مالک تیم‌های تبریزی هر دو را به یک چشم نگاه می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، حمیدرضا عبداللهی درباره آخرین وضعیت هومن افاضلی سرمربی ماشین‌سازی اظهار داشت: افاضلی دوره نقاهت را پشت سر گذاشته، از بیمارستان نیز مرخص شده و حال عمومی‌اش مساعد است و از این پس در کنار تیم خواهد بود.

وی افزود: پس از بازی با گل‌گهر که شکست خوردیم، آن هم در شرایطی که نه تنها نباید مساوی می کردیم و باید با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم، در طول هفته با شرایط بهتری تمرین کردیم و بازیکنان با صلابت بودند و حالا آماده مبارزه در بازی بعدی هستند و امیدوارم تلاش آنها همراه با نتیجه هم باشد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: در این دو هفته ای که در تبریز هستیم، پالس‌هایی که داده می‌شود، این است که مالک هر دو تیم تبریزی هر دو را به چشم نگاه می‌کند و هرگز تاکنون برای ماشین‌سازی کم نگذاشته و نخواهد گذاشت که این جای قدردانی دارد. امیدوارم تیم و بازیکنان با موفقیت و جایگاهی که در نهایت رقم می‌خورد، باعث شوند که سطح‌شان در فوتبال ایران بیشتر دیده شود.

عبداللهی درخصوص تیم سایپا گفت: سایپا تیمی ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال ایران است که همیشه یکی از تیم‌های خوب ایران بوده است و از یک مربی خوب و بااخلاق و قدیمی‌اش استفاده می‌کند. ابراهیم صادقی سبک خودش را در سایپا اجرایی کرده و تیم او با سبک مخصوصش بازی می‌کند. او شناخت خوبی از تیم و بازیکنانش دارد، ولی بازیکنان تیم ماشین‌سازی با صلابت تمرین کرده‌اند و اراده آنها برتری در این بازی است. ما می‌خواهیم همراه با بازی زیبا، سه امتیاز را نیز کسب کنیم. در فوتبال ایران هرچه زیبا بازی کنید، اما نتیجه نگیرید، این ارزش ندارد؛ مثل بازی با گل‌گهر که سه امتیاز را بر اثر یک اتفاق و یک ضربه ایستگاهی از دست دایم. به هر حال با توکل به خدا و همت و نبوغ و تلاش بازیکنان به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: