کد خبر: ۸۵۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۱۸
سرمربی یک تیم در اسکاتلند اعلام کرد آنتونی استوکس را از زمان جدایی از پرسپولیس زیر نظر دارد و به جذب او علاقه مند است....

این ستاره را بعد از جدایی از پرسپولیس زیر نظر دارم!به گزارش خبرداغ ، سرمربی یک تیم در اسکاتلند اعلام کرد آنتونی استوکس را از زمان جدایی از پرسپولیس زیر نظر دارد و به جذب او علاقه مند است....

 

ممکن است آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با یک نقل و انتقال عجیب، همه را شوکه کند.

 

نشریه «dailyrecord» از علاقه سرمربی تیم «ایست کیلبرد» که در لیگ منطقه ای «لو لند» بازی می کند، خبر داد.

 

«استفان آیتکن» سرمربی این تیم گفت: از زمانی که استوکس پرسپولیس را ترک کرد و بازیکن آزاد بود، به جذب او علاقه داشتم. من با استوکس صحبت نکردم. اگر بتوانیم او را جذب کنیم، با او مذاکره می کنیم.

 

وی افزود: شکی نیست که اگر فکر کنیم استوکس همان بازیکنی است که می خواهیم، برای جذب او اقدام می کنیم. اما باید به اندازه کافی واقع بین باشیم که استوکس یک بازیکن بین المللی است.

 

همچنین سایت «edinburghlive» با انعکاس صحبت های این سرمربی، در بخش پایانی خبر خود آورده است: «پرسپولیس در ماه می میلادی به قراردادش با آنتونی استوکس بعد از آنکه وی از بازگشت به ایران در سفر به امارات و بازی در لیگ قهرمانان آسیا خودداری کرد، پایان داد.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: