کد خبر: ۸۵۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه در این مدت تهمت‌ها و حواشی زیادی برای پرسپولیس درست شد، سرخ‌پوشان موفق شدند یک قهرمانی دیگر را رقم بزنند.

درخشان: پرسپولیس توانمندی خود را نشان دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: حمید درخشان در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم نفت مسجدسلیمان و کسب عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران توسط تیم یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: به تمام اعضای باشگاه و تیم و هواداران پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم. واقعاً جای هواداران در ورزشگاه خالی بود تا کنار تیم جشن بگیرند.

وی افزود: با وجود اینکه در این مدت تهمت‌های زیادی به پرسپولیس زده شد و خیلی‌ها می‌خواستند برای این تیم حاشیه درست کنند، سرخ‌پوشان موفق شدند یک قهرمانی دیگر را رقم بزنند و نشان دهند که چقدر توانمندی دارند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا تیم بتواند در آسیا هم قهرمان شود؛ این مهم فقط با حمایت هواداران و همت همه مدیران باشگاه و بازیکنان و کادرفنی محقق می‌شود.

سرمربی پیشین پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم از این پس، یحیی باید بیشتر به بازیکنان جوان و ذخیره‌اش فرصت بازی دهد تا آنها هم بتوانند در روز‌های سخت به تیم کمک کنند و تجربیات کافی را به دست آورده باشند. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم پرسپولیس عالی کار کرد و امیدوارم که تیم روز به روز بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: