کد خبر: ۸۵۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
«ایرج مسجدی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران و سردار «مصطفی مرادیان» وابسته نظامی ایران در عراق با «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی این کشور دیدار و گفت و گو کردند.

رایزنی سفیر ایران با مشاور امنیت ملی عراق درباره گسترش همکاری‌های دوجانبهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این دیدار که امروز (دوشنبه) انجام شد، سفیر ایران با تبریک انتصاب الاعرجی به عنوان مشاور امنیت ملی عراق به پیشینه پیوندهای همه جانبه دو کشور اشاره و بر آمادگی تهران برای توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط و همکاری ها در موضوع های امنیتی و نظامی تاکید کرد.

مشاور امنیتی ملی عراق نیز ضمن قدردانی از کمک های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم، از میزبانی و استقبال تهران از هیات عالی رتبه عراقی به سرپرستی نخست وزیر این کشور ابراز رضایت و خرسندی کرد.

الاعرجی ادامه روابط و همکاری های بین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به سود دو کشور دانست.

در پایان دو طرف ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به همه گیری ویروس کرونا اعلام کردند که این مشکل نباید بر روند فعالیت های تجاری و رفت و آمد بین دو کشور اثر منفی و کاهنده داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: