کد خبر: ۸۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۷
سرلشکر موسوی:
امیر سرلشکر موسوی با حضور سرزده در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) و شهید ستاری در امامزاده هاشم، روند آموزش دانشجویان این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

ارتش هر چه قوی‌تر باشد، چشم طمع دشمنان از کشور دورتر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز به صورت سرزده از اردوگاه تابستانی کوهستان دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) وعلوم و فنون هوایی شهید ستاری در امام زاده هاشم(ع) بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدید، ماموریت ارتش‌ها را نه تنها مهم، بلکه منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: ارتش هر چه قوی تر، توانمندتر و از نظر علمی در سطح بالاتری قرار داشته باشد، کشور از امنیت بالاتری برخوردار و چشم طمع دشمنان از کشور دورتر است.

وی با تاکید بر ارائه کامل آموزش‌های نظامی به دانشجویان افزود: آموزش‌ها باید به نحو شایسته و کامل ارائه شوند و فرماندهان نیز باید اطمینان حاصل کنند که دانشجویان آموزش ها را به نحو احسن فرا گرفته‌اند.

فرمانده کل ارتش، ارتقای توان روحی و رزمی دانشجویان را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اردوگاه‌ها، محلی برای ثبت خاطرات سخت اما شیرین دانشجویان است.

همچنین امیر سرلشکر موسوی ضمن بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی اردوگاه امامزاده هاشم(ع)، نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط مسولان این مرکز را رضایت بخش عنوان کرد.

گفتنی است، دیدار چهره به چهره با دانشجویان، مسئولان و فرماندهان و بازدید از فعالیت‌های روزانه آموزش نظامی، نمایشگاهی و فرهنگی، درمانی، ادوات نظامی و نظارت بر وضعیت کیفی و عملکرد آموزش‌های یگان‌های دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی و وضعیت تدارکات و پشتیبانی تجهیزاتی، از دیگر برنامه های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: