کد خبر: ۸۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۶
سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون این تیم ارائه داد.

واکنش سپاهان به مذاکره با برانکو و بشاربه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر مذاکرات باشگاه سپاهان با برانکو ایوانکوویچ و همچنین بشار رسن در جامعه فوتبال به صورت جدی مطرح شده است.

سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در مورد مذاکره این باشگاه با سرمربی سابق و بازیکن فعلی پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: این حرف‌ها اصلا صحت ندارد. پیش از بازی مهم با استقلال این صحبت‌ها مطرح می‌شود و در این مقطع حساس این کار درست نیست. ما تا آخر فصل با هیچ فردی صحبت نخواهیم کرد.

پزشک ادامه داد: با توجه به اینکه سپاهان همیشه اخلاق‌مداری و جوانمردی در ورزش را در دستور کار دارد، تا قبل از پایان فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی با هیچ بازیکن یا مربی صحبت نمی‌کنیم. سرمربی ما امیرقلعه‌نویی است و از او تا پایان فصل حمایت می‌کنیم. تمرکز ما روی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و همه اعضای مجموعه سپاهان برای نتیجه‌گیری و موفقیت در این مسابقات یکدل شده‌اند و تلاش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: