کد خبر: ۸۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
وزارت جهاد کشاورزی درخواست صدور مجوز فروش تعدادی از املاک املاک سازمان جهاد کشاورزی واقع در استان‌های تهران و خراسان رضوی را به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارائه کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ مبنی بر تامین افزایش فصل دهم از محل فروش اموال مازاد با رعایت ماده (۱۱۵) قانون محاسبات عمومی کشور درخواست نموده تا مجوز لازم به منظور صدور مجوز فروش تعداد هفت فقره املاک سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی و یک فقره املاک سازمان مذکور در استان تهران را صادر شود.

به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» ، مطابق این پیشنهاد، وزارت فوق می بایست منابع حاصل از فروش اموال و دارایی های مزبور را به عنوان دارایی های مازاد دستگاه های اجرایی بابت اجرای افزایش بهره وری و عدالت در نظام پرداخت کارکنان هزینه بنماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: