کد خبر: ۸۵۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۴۲۵
مدیرعامل تیم تکواندو کن گفت: قطعا در فصل آینده فولادی سرمربی ما در لیگ برتر است و مسئولیت خلج‌زاده و صفرپور را به زودی مشخص خواهیم کرد.

 

چگینی: فولادی سرمربی تیم بانوان کن در لیگ برتر تکواندو است/ مسئولیت خلج‌زاده و صفرپور را به زودی مشخص می‌کنیمبه گزارش خبرداغ، کیومرث چگینی در گفت‌وگو با  تسنیم، در خصوص جدایی وحید عبداللهی از کادرفنی تیم تکواندو کن اظهار داشت: عبداللهی حدود یک ماه قبل به ما اطلاع داد که در حال مذاکراه با باشگاه فتح صدر البرز برای قبول مسئولیتی جدید است. ما به پاس خدمات و تلاش‌های صادقانه  عبداللهی در سالیان گذشته این اجازه را دادیم تا او با مجموعه فتح صدر البرز که به تازگی در بخش بانوان و به احتمال زیاد در بخش آقایان قصد سرمایه‌گذاری را دارد، مذاکره کند.

وی تصریح کرد: بعد از چند روز عبداللهی به ما اعلام کرد مذاکراتش با فتح صدر البرز مثبت بوده است و به جمع‌بندی رسیده است تا با عنوان مدیرفنی با تیم‌های نونهالان و نوجوانان این باشگاه همکاری کند. من، زوار، مجموعه بازیکنان و عوامل فنی باشگاه کن از عبداللهی به عنوان یک دوست خاطرات بسیار خوبی داریم و در مسئولیت جدید برای او آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل تیم کن در خصوص توافق همزمان با صفرپور و خلج‌زاده برای حضور در کادرفنی تیم بانوان این باشگاه گفت: با خلج‌زاده حدود 2 سال قبل سابقه همکاری به عنوان مدیرفنی تیم‌های آینده‌سازان باشگاه را داشتیم و به جهت شناخت از او در قامت بازیکن ملی، مربی در لیگ و تیم‌ ملی نونهالان و همچنین عدم تیمداری احتمالی باشگاه اسپریچو، دوست داشتیم مجددا از حضور و تجربیات او استفاده کنیم.

چگینی خاطرنشان کرد: برای همکاری با صفرپور نیز استاد کمرانی مشاور فنی باشگاه، فولادی سرمربی تیم بانوان و زوار سرمربی تیم مردان پیشنهاد همکاری مجددا را داشتند. صفرپور در سالیان اولیه که پا به عرصه تکواندو گذاشتیم از همکاران مجموعه ما بودند، اما بنا به اختلاف سلیقه و نظر از همه جدا شدیم. استارت همکاری با صفرپور از یک ماه قبل زده شد و با توجه به درگیری احتمالی کادرفنی بانوان ما در بحث کسب سهمیه المپیک و اولویت ما در حفظ منافع ملی، نیاز به تقویت تیم بانوان دیدیم.

وی در خصوص شرح وظایف و مسئولیت‌های فنی خلج‌زاده و صفرپور با توجه به حضور فولادی به عنوان سرمربی این تیم در فصل گذشته گفت: شرح وظایف این مربیان در اولین جلسه فنی در هفته جاری مشخص خواهیم کرد. قطع به یقین فولادی همچنان سرمربی تیم ما در مسابقات لیگ برتر تکواندو هستند و در خصوص مسئولیت سایر اساتید نیز به جمع بندی خواهیم رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: