کد خبر: ۸۵۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۴
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رعایت 79.5 درصدی پروتکل‌های بهداشتی در هفته آخر تیر در آرامستان‌های کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت: آرامستان‌ها بیشترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارندبه گزارش خبرداغ، سیما سادات لاری در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از 22 تا 31 تیر، بیشترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت میانگین در کل کشور مربوط به آرامستان‌ها با 79.5 درصد است.

وی ادامه داد: اداره‌ها و سازمان‌ها با 79.14 درصد، رستوران‌ها با 77.25 درصد و بانک‌ها با 73.18 درصد در رتبه‌های بعدی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته آخر تیر قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: این در حالی است که بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازه زمانی 21 خرداد ماه تا 21 تیر ماه بر اساس بررسی‌های انجام شده، با 78.16 درصد در رستوران‌ها انجام می‌شد و بانک‌ها از این نظر با 69.61 درصد در رتبه دوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: 

نکاتی مهم درباره سهام عدالت

 

لاری گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در همه جهان و ایران شیوع پیدا کرده و هیچ واکسن و داروی اختصاصی هم ندارد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی باید در دستور کار همه اصناف و افراد جامعه باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: