کد خبر: ۸۵۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۷۳
سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید تا پیش از حضور او در این تیم، نساجی در منطقه خطر جدول قرار داشت اما الان با کسب امتیازات لازم جایگاه مناسبی دارد.

فکری: می‌خواهیم جایگاه مان را تثبیت کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید تا پیش از حضور او در این تیم، نساجی در منطقه خطر جدول قرار داشت اما الان با کسب امتیازات لازم جایگاه مناسبی دارد.

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار معوقه تیمش با فولاد اظهار کرد: از همه بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجودشان بازی می کنند. در این مدت هم بازی ها سنگین بودند و هم فاصله بازی ها کم شده است. ما تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم و فشار زیادی روی بازیکنانی که الان بازی می کنند وجود دارد. من از همه بازیکنانم تشکر می کنم. امیدوارم با کمک همدیگر امتیازات لازم را بگیریم و جایگاه مان را محکم تر کنیم. با توجه به بازی هایی که داشتیم و امتیازاتی که گرفتم می شود گفت که خیال مان تقریبا راحت شده است. امیدوارم در بازی های بعدی هم امتیاز بگیریم تا خیال مان کاملا از بابت ماندن در لیگ راحت شود.

او درباره ۳ تساوی متوالی تیمش هم گفت: قبل از اینکه ما بیاییم نساجی از گزینه های سقوط بود و الان توقعات بالا رفته و فضایی به وجود آمده که وقتی ما از صنعت نفت و استقلال مساوی می گیریم این سوال ها پرسیده می شود. بازیکنان ما بازی های خوبی ارائه دادند. ما برابر صنعت نفت و استقلال خارج از خانه بازی کردیم و سومین تساوی ما هم برابر نفت مسجد سلیمان بود که جزو تیم هایی است که شکست های کمی دارد. افتی در کار نیست. همین که در این بازی ها بازنده نبودیم باید از بازیکنانم تشکر کنم. امیدوارم در ۵ بازی آینده هم بازنده نباشیم و بتوانیم حداقل امتیاز را از بازی ها بگیریم.

فکری درباره بازی با فولاد که مدعی کسب سهمیه است هم توضیح داد: نمی دانم این از شانس خوب ماست یا بد ولی از وقتی ما به نساجی آمده ایم با تیم های بالای جدول بازی داشته ایم. تیم هایی که یا مدعی قهرمانی بودند یا الان مدعی کسب سهمیه هستند. یک بازی هم با ماشین سازی داشتیم که آن زمان بالاتر از ما بود و یک بازی هم با ذوب آهنی داشتیم که خطر سقوط را احساس می کند و بازی برابر آن سخت تر از بازی با تیم های بالای جدول است. فولاد یکی از تیم های خوب لیگ ماست و یکی از مدعی های کسب سهمیه است. این کار ما را سخت می کند و ما در فاز حمله وقتی به لایه های دفاعی فولاد برسیم کارمان سخت می شود. در مجموع امیدواریم در این بازی بازنده نباشیم و حتی بتوانیم امتیاز کامل را بگیریم تا جایگاه مان را سر و سامان بدهیم. کمی نگران سنگینی بازی ها هستیم. فاصله بازی ها هم کم است و خستگی بازیکنان برای ما نگران کننده است. امیدوارم فضایی به وجود بیاید که از بازیکنان جوان تر استفاده کنیم تا بقیه استراحت کنند.

سرمربی نساجی درباره اضافه کردن ۴ بازیکن امید به بزرگسالان تیمش و بازی نکردن آن ها برابر استقلال هم بیان کرد: ما از سه شنبه قبل این چهار بازیکن را اضافه کردیم و زمان می خواهیم که خیلی از کارهای فنی و تاکتیکی را با آن ها انجام بدهیم. اینکه بخواهیم در بازی های حساس از جوان ها استفاده کنیم ممکن است آن ها را از دست بدهیم. معین قربانی و امیرخانی در لیست ۲۰ نفره ما برابر استقلال بودند و بازیکنانی مثل ناصر رضایی و خطیر و شیرخانی در لیست ۱۸ نفره ما در بازی های قبلی حضور داشتند. امیدواریم فرصت شود تا در بازی ها از آن ها استفاده کنیم و در سال بعد بیشتر از آن ها کمک بگیریم.

او درباره غیبت علی شجاعی و محمد میری هم اظهار کرد: علی شجاعی به این بازی نمی رسد ولی منتظریم شرایط میری را بسنجیم. تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده است و اگر لازم شود از بازیکنان دیگر استفاده می کنیم تا بتوانند به ما کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: