کد خبر: ۸۵۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۸
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد و گفت: از روز یکشنبه به بعد شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در خوزستان خواهیم بود.

دمای خوزستان دوباره بالا می‌رود / از روز یکشنبه به بعد وقوع دمای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در خوزستانبه گزارش خبرداغ ، مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد و گفت: از روز یکشنبه به بعد شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در خوزستان خواهیم بود.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی، از امروز تا اواسط هفته آینده افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز جمعه به بعد تا اواسط هفته آینده به تدریج شاهد افزایش دما و از روز یکشنبه به بعد شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در استان خواهیم بود.

سبزه زاری ادامه داد: توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری، از امروز تا روز شنبه، احتمال رگبار پراکنده، رعد و برق و تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق مرتفع شمال، شمال شرق و شرق استان خوزستان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر رطوبت در ماهشهر و شادگان ۸۸ درصد، آبادان ۸۷ درصد، هندیجان ۸۴ درصد، بستان ۸۱ درصد و ایستگاه کشاورزی اهواز ۷۷ درصد گزارش شده است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته رامهرمز با ۴۸.۴ و ایذه با ۲۴.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۰.۲ تا ۴۷.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: