کد خبر: ۸۵۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
دبیر فدراسیون والیبال اینکه لیگ برتر والیبال در فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود را منطقی دانست.

 

تقوی: منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود/ اعتراض تیم مریوان به جا بودبه گزارش خبرداغ، میلاد تقوی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال فصل آینده اظهار داشت: تاکنون حضور 12 تیم در لیگ برتر قطعی شده است. لیگ سال گذشته با 13 تیم برگزار شد و پس از مشکلاتی که برای نماینده مشهد به وجود آمد، با 12 تیم به پایان رسید. چون هیچ سقوطی از لیگ برتر اتفاق نیفتاد و دو تیم هم از دسته یک به لیگ برتر رسیدند،‌ طبیعی و منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با حضور 14 تیم برگزار شود.

تقوی در ادامه خاطر نشان کرد: از بین تیم‌های لیگ برتر که به دلیل مشکلات مالی کنار گذاشته شده‌اند، تیم مریوان به ما اعتراض کرده است که البته اعتراض به جایی هم هست. ما این اعتراض را به بخش مالی ارجاع دادیم تا به آن رسیدگی شود.

دبیر فدراسیون والیبال همچنین تصریح کرد: در بین تیم‌های دسته یک نیز ما اولویت را به چهار تیمی دادیم که بازی پلی‌آف خود را برده‌اند که در بین آنها شهرداری قزوین،‌ اصرار دارد که در لیگ برتر حاضر باشد. تیم‌های مدعی حضور در لیگ برتر باید در فرصت باقیمانده، مشکلات مالی و غیرمالی خود را برطرف کنند و مورد تأیید سازمان لیگ قرار بگیرند.

حضور تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا در لیگ برتر سال 99 قطعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: