کد خبر: ۸۵۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۶
مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، این ویروس را عجیب و غریب توصیف کرد.

 

فخری: کرونا عجیب و غریب است/ IOC تلاش می‌کند کشورها امیدوار بمانندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی کشورمان که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، اظهار داشت: کرونا عجیب و غریب و شکست‌ناپذیر است و اگر بخواهد می‌رود و اگر نخواهد می‌ماند و شاهد هستیم چقدر جان‌ها از دست می‌روند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه من که در بیمارستان بودم هر روز شاهد شیون فرزندان، همسران، پدران و مادران به خاطر از دست دادن عزیزان‌شان بودم و وضعیت سختی را شاهد بودم. من این بیماری منحوس را لمس کردم.

مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک درباره برگزاری قطعی المپیک توکیو هم گفت: پیرو خبرهای خوبی که در مورد واکسن آمده است، امیدها دوچندان شده و IOC و ستاد برگزاری المپیک تلاش می‌کنند تا روحیه‌ها را حفظ و با ارسال بیانه و نامه کشورها را امیدوار نگه دارند. امیدوارم واکسن کرونا زودتر تولید شود.

وی در مورد حضور مجتبی عابدینی در روستا برای در امان ماندن از ویروس کرونا، در ارتباط تلفنی با برنامه «ورزشگاه» یادآور شد: با مجتبی عابدینی در ارتباط هستم و خدارا شاکرم که بچه‌ها از این بیماری مصون ماندند. مجتبی عابدینی از ابتدای شیوع کرونا به شورمست رفت و تمریناتش را مرتب در کانال می‌گذاشت. من از تمریناتش با خبر هستم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: