کد خبر: ۸۵۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۱
شهریاری در گفت‌وگوی تلفنی با مفتی اهل سنت عراق تأکید کرد:
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صورت تلفنی با شیخ "مهدی الصمیدعی"مفتی و رئیس دارالافتای اهل سنت و جماعت عراق گفت‌وگو کرد.

اهمیت و ضرورت همبستگی و وحدت بیشتر میان امت اسلامبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام شهریاری در این گفت‌وگو ضمن آرزوی سلامتی برای شیخ الصمیدعی، از مواضع ایشان در قبال جمهوری اسلامی ایران و اقدامات وی در زمینه وحدت امت اسلامی قدردانی کرد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما امروز در برهه خطرناکی قرار داریم که بیش از هر زمانی ضرورت همبستگی و وحدت بیشتر بین امت اسلام را می طلبد.

شهریاری همچنین بر ضرورت هوشیاری بیشتر در مقابل توطئه های اخیر آمریکایی- صهیونیستی تأکید و امت اسلام و همه آزادگان جهان را به وحدت بیشتر برای مقابله این توطئه ها فرا خواند.

شیخ مهدی الصمیدعی هم در این گفتگو با اشاره به فعالیت دار الافتای اهل سنت و جماعت عراق، در زمینه وحدت بین احزاب و گروههای عراقی برای انجام هر اقدامی در زمینه پروژه های اسلامی و مقاومت، اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به رفع بسیاری از فتنه های موجود در عراق از جمله فتنه های طائفی، فتنه داعش و ...از تعامل خوب ایران با اهل سنت دنیا و عراق و تلاش های این کشور در مبارزه با داعش قدردانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: