کد خبر: ۸۵۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۶۹
فرمانده پایگاه هوایی شیراز تشریح کرد؛
امیر سرتیپ دوم جعفری از اعزام ۲۱ سورتی پرواز برای اطفا حریق به منطقه لار استان فارس از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

اعزام ۲۱ سورتی پرواز برای اطفا حریق منطقه لاربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت:برابر اعلام گروه امداد طبیعت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، از ابتدای امسال، ۳۲۷ فقره آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان فارس رخ داده که برخی از این آتش سوزی‌ها در منطقه لار بوده است.

وی با اشاره به همکاری پایگاه شهد دوران با کمیته بحران استان فارس افزود: بالگردهای پایگاه هوایی شهید دوران برای کمک به اطفای حریق در منطقه لار، ۲۱ سورتی پرواز انجام داده‌‌اند و با اعزام این بالگردها، این آتش‌سوزی‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت مهار شد.

امیر سرتیپ دوم جعفری اضافه کرد: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز این آمادگی را دارد که به محض درخواست از سوی مدیریت بحران و دستور سلسله مراتب، در هر نقطه و هر زمان، بالگرد برای اطفای حریق و جلوگیری از خسارت منابع طبیعی استان بالگرد به محل حادثه اعزام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: