کد خبر: ۸۵۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۸۴۱
نماینده صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: در جلسات کمیسیون برنامه و بودجه ما حضور داشتیم و قرار نبود از منابع تملک دارایی سرمایه‌ای برداشت شود و آقایان دولتی تأکید کردند که بودجه آن را تأمین می‌کنیم.

دلخوش: قرار نیست از منابع تملک دارایی سرمایه‌ای برای تأمین قیر برداشت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، اول مرداد ) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل (۳) و اصل (۲۱) قانون اساسی گفت: پیشنهاد اولیه ما این بود که دولت نفت را به پالایشگاه‌ها بدهد و پالایشگاه‌ها قیر تولید شده را به پیمانکاران بدهد و قیر به قیمت دو میلیون توزیع شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای پورمحمدی نماینده دولت و حاجی بابایی روز گذشته در این موضوع صحبت کردند و تمامی این جلسات را پیگیری کردیم و با آقایان همراه بوده‌ام.

وی ادامه داد: نماینده دولت وعده تأمین منابع قیر را داد و گفت که نگران نباشید و آقای نوری گفت که ۵ هزار میلیارد تومان از محل بند (م) ماده (۲۸) برای این موضوع اختصاص داده شده است. الان نباید مخالفت کنند، این موضوع را به کمیسیون بودجه هم اطلاع داده‌اند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات کمیسیون برنامه و بودجه هم ما حضور داشتیم و قرار نبود از منابع تملک دارایی سرمایه‌ای برداشت شود و آقایان دولتی تأکید کردند که بودجه آن را تأمین می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: